TRX Stina guider Birger

Personlig træning

Alle har brug for et kærligt spark bagi – engang imellem. Venner og kolleger kan være fantastiske til det. En personlig træner er specialist i det!

Du får 100 % opmærksomhed og et personligt tilrettelagt program, der tager hensyn til dig og dine behov.

Vi laver også personlig træning for grupper.

Forespørgsler, priser og aftaler

Kontakt os venligst på tlf. 61703173 (Stina) og 22253352 (Birger) eller på mail@landolifestyle.dk

Vores filosofi

  • Udgangspunkt i individet
  • Succesoplevelser skaber gode resultater
  • Variation er motivation
  • Træning giver energi
  • Tro på det!

Stina

Energi, glæde, smil, skarp, målrettet, lyttende, ser på det hele menneske.

  • Personlig træner og kostvejleder
  • Fitness instruktør
  • TRX Suspension instruktør
  • Pilates instruktør
  • Mindful Yoga instruktør
  • Løbecoach
  • Svømme instruktør
  • Ski instruktør
  • Triatlet. Har lavet 1/10, 1/4 og 1/2
  • Life- og Business Coach samt RelationsCoach
  • Senioridrætsinstruktør

Stina er instruktør på Ældre Sagens nye trænings DVD og CD “Træn Dig Glad 2”. Køb den i Ældre Sagens webshop Vil du have en smagsprøve kan du se filmklip fra DVD’en fra både den siddende og fra den stående del

Birger

Fokuseret, motiverende, målrettet, arbejder med sammenhængen i træning, kost, søvn og mindset.

  • Uddannet idrætsinstruktør
  • TRX Suspension instruktør
  • Løbecoach
  • Skiinstruktør
  • Erhvervsdykker
  • Et hav af kurser og workshops inden for træning
  • LifeCoach og SportsCoach
  • Kostvejleder med speciale i træning og konkurrence
  • Triatlet. Har lavet 1/10, 1/4, 1/2 og 1/1. Senest gennemført Ironman Copenhagen og blev nr. 2 i sin aldersklasse.

Inspiration til personlig træning

Her er lidt inspiration til dig og din personlige træning. Kom med dine ønsker, så laver vi en plan! Er du nysgerrig og ved du ikke helt om det er noget for dig – så ring og få en uforpligtende snak.

Mål og accept

Du har måske allerede et specifikt mål med din træning. Du mangler inspiration til hele eller delelementer af træningen. Du vil gerne træne rigtigt og meget og skal måske arbejde med accept for at få det fulde udbytte.

Gennemførelse af en halv eller hel ironman

Vil du have råd og vejledning til din træning og planlægning af træning, kost, søvn og mindset op til din næste udfordring, så kan vi hjælpe dig.

Restitution, pauser og din mindfulness

Savner du fokus på det der er lige så vigtigt i træningen? Med pilates, yoga, vejrtrækningsøvelser og samtale om hvordan du finder din mindfulness i din træning kan du blive endnu bedre til det du gerne vil. Mindfulness kan også findes på løbeturen eller i crosstraineren.

Funktionel træning

Træn effektiv styrketræning med eller uden vægte, så du får en stærk krop til at klare dagligdagens udfordringer. Alsidig træning er kodeordet så kombinationen af styrke- og konditionstræning er et must. Hjemme- og udendørstræning er også en mulighed.

Balance- og koordination

Jo ældre vi bliver jo vigtigere er det at fokusere på denne form for træning. Få inspiration til øvelser, der vil give dig en bedre balance og mere glæde i hverdagen. Balancetræning er også god coretræning.

Pilates

Den perfekte træningsform hvis du vil have en stærk kropsstamme. Coretræning og vejrtrækning er det eneste rigtige for at holde fast i din flotte kropsholdning, og du vil opleve at blive strammet op så det også bliver synligt. Du vil både få en flot krop og styrke der kan mærkes.

Vægttab og accept

De klassiske 2-5 kg der (altid) er svære at smide. Måske vil du tabe mere (meget mere)? Vil du have motivation og værktøjer til at få det sunde vægttab? Ofte handler det også om at acceptere… så måske skal du kun tabe halvdelen! Samtale om kost og kalorier, og den helt rigtige og længerevarende fedtforbrænding er i fokus.

Træning for seniorer

Det er aldrig for sent at komme igang! Om du er alene, et par eller en gruppe kan du/I få den helt rigtige vejledning i hvad du kan og bør træne. Vi er specielt uddannede i træning for seniorer, og kan tage hensyn til sygdomme og skader.

Andre muligheder for træning

Udendørs landevejscykling, (hav)svømning/vandaerobic, skitræning, løb og powerwalk.

——————

Afbud skal meddeles senest 24 timer før aftalt tid. Ved afbud senere betales fuldt honorar.

Der er lukket for kommentarer.